ensammt

känns så ensamt, känns som jag inte har någon runt mig längre,  de känns som jag inte har någon nära som älskar mig som jag kan prata med. visst jag vet att min bror älskar mig men han och jag har inte sån bra relation satt vi pratar om allt me varandra. åker hem till farmor varje helg men de känns som jag bara lämnat henne när hon väl behöver någon. hon har en specielt platts i mitt hjärta, hon är den som tagit hand om mig sedan jag va 6 år, och har alltid ställt upp för mig i vått och tort. jag har igen börjat tröstäta på grund av deprisonen tror jag försöker värkligen hålla igen men de går inte, jag glömmer allt när jag äter och de känns så himla skönt att kunna släppa alla tankat, bara jag kunde göra de på ett annat sett. ska försöka börja gymma igen men svårt att komma igång bara. 
ett annat stort hjälp skulle väll va att kunna prata me någon men de är ju kanska svårt :P, aja ha de :)

Kommentarer
Postat av: Samuel

Hallå där.

Jag kollade igenom gamla kommentarer på min blogg och hittade en som du skrev för ett tag sedan. Har haft ett litet uppehåll ifrån skrivandet men är igång igen och skriver för fullt.

Titta gärna in och läs, försöker alltid hitta något som kan uppmuntra och hoppas att något jag skriver kanske kan glädja dig, eller i alla fall få dig att tänka på något annat än det som får dig att må dåligt.

Ta hand om dig.

2012-02-03 @ 23:41:02
URL: http://www.tourettebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0