vila

TJA!
idag och igår när jag träna va jag riktgt trött så jag funderar på att ta en vilo vecka eller nått sånt, är riktigt trött. men vi får se hur de blir har inte bestämt mig än. kändes skönt att träffa en granne på gymmet för fick mycket uppmuntrande ord av han :). han är alltid lika trevlig att prata med :).(perre)
.
jag har lagt märke till att jag har gått ifrån typ 0 självkänsla till ass bra självkänsla, för ett år sen hade jag sämst självkänsla och jag följde va andra tyckte och så. men nu gör jag som jag känner själv, jag bryr mig inte om va andra har för fördommar om mig. jag är den jag är sen får andra komma och tycka som dom vill, själv så brukar jag inte slösa min tid på att hålla koll på hur andra är eller hur andra har för kläder eller nått sånt, de får ha precis va dem vill. alla kan komma med kommentarer om att jag e bög eller vad som hällst men de skiter jag i, för om jag nu skulle va de så har inte dom med de att göra och jag vet själv om jag är de eller inte så de är de som är de viktiga.
de va de jag hade att säga idag. svejs

Kommentarer
Postat av: Tom

VECKANSBLOGG!

vill du bli veckans blogg klicka på mig blogg följ reglerna väljer ut 3 stycken större chans att du vinner !

du får massa mer roliga läsare o mer kommer komentera din blogg !

http://kkungtom.blogg.se/

2011-03-14 @ 21:57:02
URL: http://kkungtom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0