Träningsvärk

har träningsvärk i magen som bara den, så fort man hostar eller skrattar eller nått så känns de som fan haha skönt ju ;)
idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade gympa och fick reda på att vi inte kommer ha någon gympalärare för han som vi har nu ska sluta och den läraren som skulle komma tillbaka inte kommer så vet inte hur de blir där, men hade iaf idrott idag och efter skolan så drog jag till gymmet och träna. så hade jag bestämt med min kusin att jag sjkulle åka med henne hem. nu väntar jag på mat och senare ska jag bli klippt av min syster ;).

Kommentarer
Postat av: mysan

fin heder! :) gud va fina ögon du har! hur är de?

KRAM! :)

2011-03-10 @ 21:27:58
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0