GLAD

hej! det känns som dagen inte kan bli mycket bättre.
1. jag vaknade dåligt men de gick över efter ett tag.
2. tog en kort prominad med Sara och Ewélinn och Cilon.
3. fick en trevlig komplimang av en som jag hällsade på som jag inte sett på länge (jag sa hej, då kollade han och sen sa han hej, HEJ va stor du har blivit ;) )
4. träffade fritids fröknar på bussen som jag hade när jag va liten, och vi pratade om ass mycket de va kul att träffa dem, har inte sett dem på länge.
5. körde stenhårt på gymmet, och de kändes bra som bara den.
6. träffade fröknarna på bussen igen  men denna gången pratade jag med en annan fröken som jag haft.
7. gick hem ifrån bussen i det här fina vädret, solen skiner som bara den.(först tänkte jag bah "NEJ MÅSTE GÅ HEM" men de va rätt skönt)
8. nu sitter jag här hemma och tar de lugnt, är ganska trött nu.

Kommentarer
Postat av: Sleepy

det är fel mail som står på bloggen kommer upp en ny

mail snart där du kan få koden kul att du följer bloggen ;) ska träna snart BICEPS :)

2011-03-06 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0