Ingen träning idag...

kunde inte träna idag eftersom sotarn skulle komma och farmor skulle till sjukhuset me en av katterna så va jag tvungen att va hemma. jag som skulle testa mitt nya prestations pulver. så jag får testa de imorn. när man mår dåligt så är de ass skönt att gå till gymmet för att man tänker inte på nåntng när man gymmar (om man inte gymmar med någon polare), när jag började gymma så mådde jag dåligt över vissa saker (inte längre) då va de specielt skönt att gå till gymmet och bara släppa alla tankar, och inte tänka på någonting. jag har fått så otroligt mycket bättre självförtroende sedan jag börja träna, och de är ass skönt. de va allt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0